Altijd op tijd en vriendelijk

Erg prettig. De chauffeurs zoeken per SMS vooraf contact zodat je weet dat ze onderweg zijn etc. Ook retour vanaf Schiphol maken ze het je makkelijk ze te vinden.

Op tijd

Al jaren met taxigigant chauffeurs altijd op tijd en correct. Alleen zou ik het fijn vinden als we op Schiphol worden opgehaald dat er een logo van taxigigant op de deur geplakt is . Maar voor de rest top

Prima mooi op tijd!

Wij gebruiken al enige jaren De Taxi Gigant voor ons vervoer naar Schiphol en is altijd prima, perfect op tijd en fijn dat ze voor aankomst even bellen.

Goede chauffeur

Aardige jongen en een rustige rijder.

Aardige chauffeur

Te kleine auto voor 4 koffers van 4 personen.

uitstekend en persoonlijk

meer dan goed, blijf bij jullie

Super service!

Vertraging, gedoe op Schiphol en toch wachten en ons thuis brengen.. top geregeld.

Vriendelijk, behulpzaam en komt op tijd

Prettig geregeld, vervoer van- en naar Schiphol. Geen zorgen voor de prijs van parkeren op Schiphol. Je vakantie begint echt bij je voordeur!

uitstekend verlopen. goede auto en uiterst behulpzame chauffeur.

Goed verlopen wij waren eerder en bij aanmelding was de chauffeur er ook reeds om dacht 9.00 uur . Aardige beleefde correct persoon. Zeer goed verlopen tot een volgende keer.

Strak geregeld goede prijs kwaliteit verhouding

Op tijd en de juiste prijs

Perfect!

Zelfs met enorme vertraging ( bijna 4 uur) was het goed geregeld, goede communicatie en snel en goed naar huis..

Netjes op tijd

Prima rit, beleefde chauffeur

Was prima

Belde zelfs dat hij 5 min later was. Keurige rit en mooi op tijd afgeleverd. Top

Zeer goed!

Zowel op de heen als terug reis ging alles heel vlot. Beide chauffeurs waren op tijd en erg aardig. Volgend jaar kies ik weer voor jullie!!

Oo tijd en vriendelijk

Taxi eas op tijd.We moesten wachten op de koffers op Schiphol.Al die tijd via wattsapp zijn we op de hoogte gebleven met de chauffeur waar deze stond.Prima service en de volgende keer reserveren we deze taxi weer.

Makkelijk en betrouwbaar

Twee maanden van te voren een schiphol taxi voor 5 personen geboekt. De mail mef reserveringsnummer bleek genoeg. De chauffeur belde keurig kwartier van te voren met zijn aankomst tijd en was uiteindelijk rond t minuten eerder. Aanrader dus!!

Ze zijn netjes op tijd en je wordt goed afgeleverd

Niet schone oude auto.

Ophalen was 10 min. te laat. Was ook een oude en aan de binnenkant vieze taxi. Terugweg was dezelfde taxi. Stond bij vertrekhal 3 terwijl er in de brief stond tussen vertrekhal 2 en 3.

Professioneel en attent.

Netjes dag er voor een app dat die volgende dag zou komen. Beleefde en nette chauffeur. Zo hoort het toch gewoon te zijn ?

Professioneel

Keurig op de afgesproken tijd.

Prachtig op tijd, vriendelijk.. Terugweg onbekend. Heenweg naar Zeist zei de chauffeur dat hij geen buitenlandse pinkaarten gebruikte. Gelukkig had ik al E 80 in mijn handen en kon ik hem meteen betalen

De chauffeur was uitstekend op tijd, netjes en vriendelijk.

Op tijd en vriendelijk

Altijd op tijd en vriendelijke chauffeurs

Prima service, volgens afspraak.

Mijn ouders (84 en 82 jaar) werden op tijd opgehaald na late aankomst op Schiphol en naar tevredenheid veilig naar huis gebracht door een vriendelijke chauffeur. Reservering via internet was zeer eenvoudig.

Te kleine auto. Slechte onvriendelijke chauffeur

Op het laatste moment was er aangegeven dat de taxi chauffeur niet kon en dat hij een vriend stuurde. De auto was veel te smal. We gaven aan met 4 personen te zijn met ruimbagage. We pasten amper met z’n allen in de auto. Chauffeur reed slecht, langzaam en twijfelachtig. Zeer onprettig.

Tappersheul 2

3421TM Oudewater